Strona używa plików cookies. Dzięki temu nasz serwis działa poprawnie. Możesz zmienić ustawienia przechowywania cookies w swojej przeglądarce.

WYMIANA

Klient ma prawo do wymiany towaru na inny model/kolor w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Należy wraz z towarem odesłać wypełniony formularz zwrotu/wymiany towaru, bądź oświadczenie z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem, oraz adresem. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Koszty wysyłki wymienionego towaru ponosi Sklep.

--> formularz wymiany/zwrotu


ZWROT

Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od doręczenia przesyłki. Należy wraz z towarem odesłać wypełniony formularz zwrotu/wymiany towaru, bądź oświadczenie z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem, oraz adresem. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. Jeśli do zwracanego towaru dołączone były towary promocyjne, lub inne towary w obniżonej cenie, należy zwrócić je razem z odsyłanym towarem.

--> formularz wymiany/zwrotu


REKLAMACJA

Kendama.pl oferuje wyłącznie oryginalne produkty renomowanych marek. Towary są nowe i w oryginalnych opakowaniach. Każdy produkt może zostać zareklamowany z tytułu rękojmi bądź gwarancji. Wraz z towarem należy odesłać formularz reklamacji towaru bądź oświadczenie z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem, adresem oraz opisem stwierdzonej wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji drogą mailową lub telefonicznie. Koszty odesłania towaru do Klienta w przypadku nieuzasadnionej reklamacji ponosi Klient. Jeśli reklamacja została uznana koszty ponosi Sklep.

--> formularz do reklamacji


ADRES - ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE: kendama.pl, ul. Milewskiego 13/1, 62-700, Turek.